آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

هــومـــ ســـپـــیـــد
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  هـومـــ ســپــیــد[439]
 

هوم سپید یا درخت زندگی،در باستان معتقد بودن که این درخت نماد جاودانگیه ومشی ومشیانه اولین زوج بشریت از این درخت به وجود آمده،که در طاق بستان حجاری شده...

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 6
کل بازدید : 41314
کل یادداشتها ها : 16

نوشته شده در تاریخ 94/1/20 ساعت 1:32 ع توسط هـومـــ ســپــیــد



           حسین

بیشتر از آب تشنه ی لبیک بود

    افسوس که به جای 

             افکارش

 زخمهایش را نشانمان دادند

    و بزرگترین دردش را

        بی آبی نامیدند!


دکتر علی شریعتی








  پیام رسان 
+ سلام ، کسی میدونه قضیه ی پخش زنده که بالای این صفحه نوشته چیه؟ مگه اینجا فیلمبرداری میشه که نوشته پخش زنده ؟ اگه پولیه من ضیط شده شو میخوام:D

+ این اشک‌ها به پای شما آتشم زدند/شکر خدا برای شما آتشم زدند/ من جبرئیل سوخته بالم، نگاه کن/معراج چشم‌های شما آتشم زدند/سر تا به پا خلیل گلستان نشین شدم/هر جا که درعزای شما آتشم زدند

+ سس مایونز سنتی (ارده 1قاشق غذاخوری، سیر1حبه، نخود پخته 6قاشق غذاخوری، روغن زیتون 1لیوان ،نمک 1قاشق چایخوری، فلفل قرمز یک دوم قاشق چایخوری ، آب لیمو ترش تازه یک دوم لیوان.)

+ دلم.. یک اتفاق تازه می خواهد..!!نه مثل عشق و دل دادن..؛نه در دام غم افتادن..؛دگر اینها گذشت از ما..!شبیه شوق یک کودک..که کفش نو به پا دارد

+ لطفا پدر و مادرها توجه کنید: اینکه حیا و حجاب رو به دخترخانومها آموزش میدین خیلی خوبه امـــــــــا خواهشا* حیا و زل نزدن به نامحرم *رو هم به آقا پسراتون آموزش بدین

+ این شعرو داشته باشید یعنی شاعرش اعصابش خورد خورده ها :D تو غلط میکنی این گونه دل از ما ببری، سر خود آینه را غرق تماشا ببری، مرده شور من ِ عاشق که تو را میخواهم، گور بابای دلی را که به اغوا ببری، چه کسی داد اجازه که کنی مجنونم؟ به چه حقی مثلا شهرت لیلا ببری؟ به من اصلا چه که مهتابی و موی تو بلند؟ چه کسی گفته مرا تا شب یلدا ببری؟ بخورد توی سرم پیک سلامت بادت!

+ کارت عروسی جالب زوج مشهدی



+ "وی شرمن" معاون سابق جان کری وزیر خارجه آمریکا گفت: در ایران میانه رو وجود ندارد و همه تند رو هستند. *دیگه به بزرگی خودتون ببخشید مثل شما آمریکایی های میانه رو!!!مردم بی گناه افغانستان وعراق رو نکشتیم، ببخشید که مثل شما حامیان حقوق بشر!!! از تروریست داعش حمایت نکردیم! ببخشیدکه از کشتار مردم یمن وفلسطین و سوریه حمایت نمی کنیم!*



+ امروز برای اولین بار ستون کاربران حاضر رو دیدم الف)آیا مدیر عیدی مرحمت فرمودن؟ ب)من بعد بدون هزینه برا همه به نمایش در میاد؟ ج)اشتباهی برا من فعال شده و جریمه میشم؟:D د)هیچکدام



+ دیشب بادیدن سریال کیمیا خاطرات تلخ وغم انگیز جنگ برای پدر ومادرم تداعی شد ودوباره کابوس جنگ،بمباران، فرار وآوارگی ...در خواب جنگ تمام شده اماآسیب هایی که از نظر جسمی وروانی به جا گذاشته هنوز پابرجاست




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ